Wednesday, June 08, 2011

Thata Pang's Book is here



Siang tadi kok terasa pengen sekali masuk ke toko buku Popular, I don't know why... since I don't need anything to buy. Then I went to 'kraf tangan' section and... tadaaaa...
I saw this book...

My God, It's Thata's Book ....!!
Congratulation Thata... I am so happy for you...

Hello teman mengait di Malaysia... jom beli buku ini, banyak design yang bagus disana.
Actually this is her 3rd book after 'Rajutan untuk Pemula' dan 'Rajutan untuk Bayi'.
All project in this book are using Thalenta yarn yang boleh di beli atau di tempah melalui saya... he..he..

Should you need any Thalenta yarn just call me...

4 comments:

Thata said...

Thank you much yah mba Nik. Sudah selalu support dan memberikan informasi nih.

Mari kita panasin kompor hehehehehe

Thata said...

Thank you much yah mba Nik. Sudah selalu diperhatikan dan disupport.

Mari kita sama2 memanaskan kompor masing2 :)))

Sweet~Girl said...

Berapa harganya sis..
di Popular byk kah buku about crochet ni..i also searching for Crochet kit's, but know no where to find it.

Hernik Widowati said...

Thata, sama sama... thanks juga for everything yaa..

Cik puan Fedora, banyak di popular, tapi tempat lain macam MPH saya belum tengok lagi..